BEYAZ GÜLLER…

WHITE ROSE
Güllerime pek bir özendim…. Çok büyük heyecan ve mutlulukla çalıştım….. Fotoğraflarını çekmek bile müthiş bir heyecandı….. Şimdi de sizlerle paylaşmak istiyorum….. Bir sonraki yayında pastanın üzerindeki hallerini de yayınlayacağım…. Sevgili Filiz Abla’ya teşekkür ve sevgilerimle……
 WHITE ROSES
 WHITE ROSES
Bu yazı NİŞAN PASTALARI içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to BEYAZ GÜLLER…

  1. petunyalarim dedi ki:

    Iste benim arkadasim….. Nesrincigim, ne diyecegimi bilemiyorum… Su an o kadar heyecanliyim ki… Sana bu konuda yardimci olabilmenin derin mutlulugu ve huzurunu yasiyorum… Canim benim, ellerine saglik….. Sahane ötesi olmus güller… Tamamiyle kendi tarzini yaratmissin…. Harika, harika….. Seni kutluyor ve merakla yeni tasarimlarini bekliyorum…. Sevgilerimle,

  2. Anonim dedi ki:

    Kordugum ve sanirim gorup gorebilecegim en guzel sekerden gul. Ellerinize saglik Nesrin Hanim. Sitenizi ve blogunuzu begenerek takip ediyorum.

Bir Cevap Yazın

